BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

kasihan atau kasihhan

Sudah agak lama tidak menceritakan apa2 tentang perkembangan harian di blog kesayangan aku ini. Semua adalah gara-gara aku ingin menisteri-rehatkan diri dari dibelenggu huruf-huruf dan nombor-nombor di atas keyboard yang minta untuk ditekan. (poyo..).



  • Habis sudah pergolakan kami dengan buku2 aku dan Moreyum rumetku dengan izin dari buah hati ( cewaahhh...0VER U)..Kami menghabiskan masa dengan lebih tepat lagi release tension makan secara besar-besaran. Sushi Time!!!!!!


  • Pada 8hb yang lalu, aku telah dikhabarkan yang short sem hanya akan bermula pada 18hb mei, wah!!! peluang baik, dapat bermesra-mesraan dengan......(haha...nak pusing2 la tue) mesraan bersama keluarga lah. Jadi apelah dengan pantasnya menelefon buah hati yang pada masa itu telah jauh pulang ke Bangi. Menkhabarkan perihal ingin pulang ke kampung. Dibebel sebentar..." ha, tu la kan abang dah ajak balik semalam taknak....." ( bukan taknak la abg, mase tue taktau lagi baru dapat jadual hari ini...). Ape lagi terus ke Parit Raja untuk meninjau tiket untuk pulang ke kampung, nak balik hari tu jugak!!!!.....Yea dapat tiket, tapi terpaksa bermalam di KL dahulu kerana tiket untuk ke Penang takde yang single seat. So pada pukul 8.30mlm 8hb mei aku bertolak ke KL dihantar oleh MOreyum teman serumahku. Esoknya dia pun akan terbang pulang ke Kuching.
  • Esoknya 9hb aku dihantar oleh buah hati ke Puduraya untuk pulang ke kampung halaman. Yahooo......weh! macam dah lame tidak pulang, padahal baru minggu lepas aku pulang. ( poyo..).




0 lewd c0mments: