BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 10, 2009

tagged dari telefon bimbit

Boleh pulak macam nie kan...ditagged di telef0n bimbit. Nyatakan sebanyak mungkin yang anda tidak boleh hidup tanpa:

"suke2 hati jer nak tanye.."

Dan jawapannya aku nyatakan di feberat web aku nih( bacelah weh)....


  • Allah (sebab Dia aku diberi nyawa untuk melakukan semua yg aku lakukan)
  • Adik-adik (sebab mereka adalah nyawa aku tanpa salah sorang dari mereka hidup aku tidak bermakna)
  • Mama dan Abah (sebab aku sangat bangat dorang)
  • amiru zaman (takde sape nank hiburkan aku nanti)
  • henf0n
  • make-up (tanpa make-up aku buruk)
  • high heel...(make me like budak..)
  • internet.
  • kereta.
  • duit
  • makanan sebab nanti kene gastrik mengelupur aku.
  • minuman nanti tercekik..
  • bla..bla...n blah la woi..

"weh banyak la nak cakap, tak terpikir dah otak aku nie"

Nak dipendekkan cerita macam2 ler...

" ko pikirlah sendiri "...

2 lewd c0mments:

nieja said...

wohoo..
byk n3 u i ttgal..
nak kena bace la ni..
hehe..

~me~ said...

nieja~
tak byk pun dear..
i takde 1 week i pun jrg bukak blog..
buzy dengan test dengan projek..
mase blum stabil..
rindu u..