BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

dah sampai masa balik


Tepat jam di dinding rumah ku pukul 10.30pagi, kami bertolak ke airport Penang. Menghantar siapakah?. Siapa lagi aku la nak balik semula ke Parit Raja. Sebab cuti dah habis,tak best.....tak best....taknak...taknak balik...( dipaksa...) Ape nak buat terpaksa berjauhan semula dengan keluarga demi menuntut ilmu. Kerja dituntut Allah tue diana. Kuatkan semangat, semua itu dituntut islam. Belajar sampai ke negeri cina..

Pulang ke Parit Raja ditemankan oleh adikku Ezax. Kenapakah bawak adik sekali? Sebagai peneman di rumah sewa, kerana aku keseorangan. Rumetku tengah enak di Kuching. Jadi sebagai untuk menjaga keselamatan diriku. Abah telah mengupah seorang bodyguard. arghh...giler...hehe...

Okeylah..aku nak menkemas rumah sebentar. Dah berabuk dah rumah nie. Nanti bertemu lagi.

4 lewd c0mments:

nieja said...

kejap nye u cuti

~me~ said...

nieja~
i buat short sem...
sepatutnyer cuti 2 month..
tapi disebabkan tugas i terpaksa cuti hanya untuk seminggu...
waaaaa....

nieja said...

last sem pon i
xdpt blk cuti sbulan lebih
aishhh rendu gile nak
balek kampung

~me~ said...

nieja~
aah..kalau boleh dah taknak belajar dah kan..
nak duk bwh ketiak mak jer..
eehhh...bestnyer..