BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 20, 2009

1 zulkaedah


Semalam adalah hari terakhir kita menyambut syawal, sangat cepatkan waktu berlalu. Padahal aku rasa belum sempat aku nak menghayati syawal itu sendiri. Cepat!! *tak puas hati* huhu...Raya tahun nie sangat singkat bagi ku. Tak sempat pun nak menjenguk kawan-kawan dan sanak saudara macam tahun-tahun lepas, mungkin kerana tahun nie banyak komitmen yang perlu aku penuhi.

So dipenghujung syawal ini aku sertakan bersama gambar2 kenangan raya tahun 2009 ini. huhu raya tahun nie tidak ada lagi hubby, tunggu la bila waktu itu akan tiba. ahakz2...tebahak2 mama aku bace benda alah nie...















2 lewd c0mments:

Anisa said...

selamat dtg zulkaedah..
rindunye syawal & ramadhan..

:)

smoga cik diana akan kuat menempuh hari2 yg mendatang
:)

~diaNe~ said...

F a N T a S Y~
you to dear...nice ur blog i like ur background..selamat berjaya utk keje..