BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 16, 2009

ended of MAYBELLINE SIMPLY FABULOUS

Setelah agak lama jugaklah saya tidak memblogkan diri. Semua ini adalah kerana saya sangat sibuk. Sibuk dengan kerja yang saya cari sendiri dan juga sibuk dengan kerja-kerja kuliah saya. Minggu berganti minggu, hari berganti hari.... mungkin semua tahu saya adalah salah seorang dari contestant Maybelline Simply Fabulous. Program realiti pertama yang saya sertai agak mencabar jiwa dan raga saya jugaklah rasanya. sangat!!!

Dan akhirnya sudah berpenghujung. Rancangan yang memerlukan saya mengorbankan masa ini sudah habis pada rabu 14/10 yang lepas. kemenangan tidak berpihak pada saya tapi ianya dimenangi oleh nalin. But no big deal, kerana saya dinobatkan sebagai miss so gorgeous....itu sudah menyenangkan hati saya kerana tidak pulang dengan tangan kosong.

Sebelum ianya berakhir pelbagai rintangan dan dugaan juga yang perlu saya tempuhi, kami dikehendaki menjalankan task2 yang diberikan, segalanya adalah baru pada saya. tapi saya sangat gembira kerana berjaya mengharunginya. banyak jugaklah gosip2 yang dilemparkan pada saya, ialahkan susah kita nak puaskan hati semua pihak, mesti dalam ramai2 ada yang suka dan ada yang tidak. Tapi saya banyak belajar benda baru, semua akan saya simpan buat petunjuk di masa akan datang.

Terima kasih tidak terhingga kepada semua yang menyokong saya dari mula sampai akhir, saya berbangga berada ditahap sekarang, sekurang-kurangnya, saya semakin dekat dengan apa yang saya nak lakukan. doakan semoga saya sentiasa sukses ya....insyaAllah....doakan saya...

kalau anda nak maklumat lanjut dan nak menonton webisodes2 dari show nie..layarilah 8tv.com.my/simplyfabulous...saya masih dalam keadaan tidak sihat dan sekarang masih lagi sibuk kerana saya akan menduduki peperiksaan akhir. terima kasih semua...lets the picca talks....for more picca catch it up at my facebook okies....





8 lewd c0mments:

Unknown said...

cik diana..cOngratz!

Anisa said...

cik diana..congratz ya!

kamu sgt2 cantik...

~diaNe~ said...

wawan~
thnks wawan....saya tidak dapat ke new york..huhu...

~diaNe~ said...

F a N T a S Y ~
thnks dear....kamu juga...

Unknown said...

oh!xpe..new johOre (JB) pun sama mcm new yOrk kot? hehehehe

~diaNe~ said...

wawan~
ala..wawan takmo..nak pg jugak, the most important thing i join this competition because the prize is go to new york, tapi takpelah harap2 bakal hubby i nanti bwk i g new york..amin..

Unknown said...

aminnnn


((tapi dlm hati dOk menyumpah-nyumpah..amin nama bOifren aku wey!hehehe))

~diaNe~ said...

wawan~
haha...amin...oppss...