BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 7, 2009

KEMBALI BERAKSI

Sudah agak lama aku tidak menjengah ke dunia penulisan. HAHA. Sejak kesibukan aku menyiapkan tesis terakhir dan sekembalinya aku kerumah lagilah tidak ada masa. Masa dirumah ada masa untuk merehatkan diri.
Sebenarnya ada banyak yang nak dikongsikan tapi tidak tahu dimana nak dimulakan.
Dalam banyak2 hari ada hari yang indah sangat dan ada yang tidak seindah biasa ( tajuk lagu ct ) tapi itu semua lumrah, bak kata orang kalau happy jer tak rasa mencabar pulak la hidup.
Tapi aku tetap syukur. Syukur dengan nikmatnya, syukur dengan apa sahaja yang Dia beri sampai hari ni. Sampai bila2 pun aku tetap syukur dengan apa yang ada dengan apa yang dikurniakan.
Actually aku sendiri pun tak paham...HAHA. Gudnite.
mood: MALAS!
Kadang2 cerita suka dan duka sukar nak cerita. yang memahami akan tetap memahami.

5 lewd c0mments:

apends said...

napa ni nak malas2...sebelom tu tahniah apends ucapkan sebab ACAP dpt gak hadiah contes tu....still ingat apends lg ka????

~me~ said...

apends mane nie?
apends nibong tebal sape tak igt..yg paling cute kat SMTNT....hehe

apends said...

suma kwn2 wat hal masing2....lgpon suma belajar tinggi malula apends sebab apends setakat spm je...wah cute buah ht mu...hehehehe...semoga berjaya dlm bidang yg diceburi..kawen nanti jgn lupa jemput ye....:))

~me~ said...

gatai la apends nie...takde maknenyer sume tue....apends bg no fon..jgn nak mengkecilkan diri..

apends said...

amboi mrh apends plak...:(( ok ok ni no tpon apends 017-4571916 @ ym:apends84@yahoo.com.my.....suma frenz dah lost contact..acap pon sebab masok contes tu kalu dah royup jg...take care dear...always mizz u n kb geng....