BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 15, 2009

Kejadian pelik

Semenjak 2 menjak nie rumah kitorang mengalami kejadian yang boleh buat bulu roma aku berdiri bila mengenangkan kejadian tersebut, pakaian aku hilang, aku menjemurnya di luar rumah dan esoknya di dalam rumah. Pelik kan!! aku jemur pakaian itu ditingkap depan rumahku, esok paginya ketika aku bangun pagi aku turun dah takde..(naik bulu roma aku, dalam rumah pun boleh hilang, jahanam...). 3 kali pakaian aku hilang, dah paling mencabar minda aku kenapa kesemuanya kaler hitammm....Arggghhh!! dah ler sume tue feberet aku.. Jadi semenjak kejadian aku aku menjadi sedikit fobia untuk duduk di rumah even waktu itu masih ada matahari memancarkan cahayanya. Satu malam tue housemate aku 2 2 ade kelas ganti, aku dah gelabah nak buat camne nie, malam2 aku keseorangan berteman hujan yang agak lebat, so aku cari idea...ajak abang makan PiZZA hUT then beli barang-barang dapo skit at BP MALL. (gedung membeli belah yang agak popular jugak dikalangan student2 UTHM).

Hehe..selesai jer makan dan bercanda, dalam pukul 10pm, housemate aku semise bagitahu diorang dah kat rumah. Yee...dah boleh balik..

2 lewd c0mments:

nieja said...

u sangat chomey la!

~me~ said...

u jgn puji i sgt..
nti xbley nak ddk..
haha...