BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 18, 2009

what a dream's mean~


Adakah benar mimpi itu cuma mainan tidur? Benarkah mimpi tidak semua menjadi kenyataan atau adakah mimpi hanya membawa kepada kesan-kesan buruk kepada si pemimpi?. (Pemimpi adalah ganti nama kepada orang yang mimpi akan kejadian itu). wah...wah...wah...Seronokkan jika mimpi yang indah-indah. Jika yang dimimpi itu wujud orang-orang (bukan orang-orang yang di sawah bendang tu tau) atau objek-objek yang disukai, pasti si pemimpi ingin mimpi itu ada sambungannyakan. Cewah...Tapi itulah kenyataan.


Seperti manusia normal yang lain, aku juga sering didatangi mimpi2 yang enak untuk dijadikan kenangan dan tidak lekang jugak mimpi-mimpi yang menganggu. Pada malam yang lalu, aku didatangi sebuah kisah mimpi yang indah. Im pregnant. Wah,indah heh...Aku pregnant? Anak siapakah itu? hah..dunt be missunderstanding. Anak siapa aku tidak dapat kenalpastikan. Tapi yang pasti didalam mimpi itu aku seolah-olah dapat memahami perasaan seorang mommy yang sedang mengandungkan anak sulungnyer. Wah..wah..wah...beria kau bercerita eh miss diana. Hehe..semua ini hanya sekadar mimpi yang dikurniakan Allah yang mengandungi seribu satu makna di dalamnya. Yang bagi kita hambaNya belum tentu dapat mentafsir mimpi itu dengan baikkan.


Maybe aku mimpi mengandung ini disebabkan aku terlalu ramai kawan yang sedang mengandung kut. Yang memberi sign pada aku supaya lekas-lekas lah kahwin. Eh..eh..eh...ke situ pulak! Ye lah miss Diana oii...Umur awak sudah menjangkau "tut" tahun...padahal awak belum lagi mendirikan tiang masjid awak. (oh..mommy..aku mau tawinnnn). Prang! alamak mommy baling pinggan da...( study pun tak abih g).


Yang pasti, mimpi itu cuma mainan tidur, jangan dilambung-lambung sangat, kelak dikatakan syirik kerana mempercayai perkara-perkara karut.Apa yang boleh diambil iktibar mungkin hanya memberi kita peluang di alam maya untuk merasai sesuatu.

2 lewd c0mments:

nieja said...

dah boley kawen
la tu n dapatkan
baby comey2 akkeke

~me~ said...

nieja~
hehe...
dear cukup 44 kali u ckp i kawin mesti i kawin...