BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 29, 2009

new mOOn? eh! bukan new liFE

hari ini hari saya setat persekOlahan. Maksud saya start kelas pada semester akhir. HUH. Tak sabar ni nak abih belaja. Penat dOwh. Mahu rehat pulak. [sambung belaja lg?] nanti dulu kut. Ape~ape pun dOakan saya ye.
Saya menginap dirumah baru. Dengan suasana baru dan kawan~kawan baru. Macam~macam ada. Setakat nie dah dua malam la saya tak tidO lena malam. Mimpi macam~macam. Tak biase lagi kut. HOpe sume ni cepat la berlalu, nak duduk bawah ketiak mama jer pulak. Cepat.
Bile nak ujung~ujung ni, mule lah disuarekan Oleh mama. {sOalan apa lagi, sOalan maut lar]. bila ku answer, respOn mama. [hah? nape lame sangat] pecah perOtku dengar. tunggu sat ma, nak bertapak dulu. sia~sia belajaq sampai bOtak kpala. HUHU.
HOpe semuanya succes tahun ni, semOga tahun yg bakal kite jejak ni membawa seribu lagi pencapaian. HAHA.
p/s: sOrry ayat sedikit skema kerana berada dalam mOOd nak capai tahun baru. wahaha.

2 lewd c0mments:

Hannah Talent said...

good job dear~

so promote kt kwn2 laen ek.

nieja said...

last sem eh u..
bulan brape abes?

oh lupe..
hpy new year babe