BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 29, 2009

cOntest INGIN MENJADI MODEL? by Hannah Talent



semenjak dua menjak ni macam~macam cOntest yang dibuat Oleh blOgger.
saya berasa sangat happy.
it cause saya memang suke mencube.
Menang atau kalah saya tak penah nak kisah.
yang penting usaha itu datang dari saya kan...kan...
hehe~
saya bukanlah seOrang mOdel, dan bukan jugak secantik bidadari.
tapi saya tetap mahu mencube.
sO saya try Okey.
bagi sOkOngan tau.
saya dapat maklumat daripada blog HANNAH TALENT
terima kasih kepada beliau [ownernye] yang menghantar message di FACEBOOK saya.
cik sara hata yang cantik..
saya sudah join...
hehe~
[oKEY]
kenapa saya kata HANNAH TALENT sangat menarik?
ia adalah kerana
mereka sedang mencari mOdel~mOdel yang kebanyakannya bertudung.
bukankah itu menarik, ramai yang berfikiran wanita bertudung tidak diberi peluang dalam menyertai perkara~perkara macamni kan.
saya tak suke kalau ade yg cakap camtu.
SANGAT BANTAH!
kami juga mahu mencuba.
[eh! ter emO pulak]
hadiahnyer....?
huh! sangat menarik...
dapat hadiah bernilai rm250
selain tu akan dijemput jalani phOtOshOOt percume,
di make upkan Oleh make up artis lagi yOu...
portfolio dengan 3 persalinan
dan gambar-gambar eksklusif akan dapat tau..
best kan...
best kan...
bagus la HANNAH TALENT nie...
buat agensi modelling secara Online..
tak ramaikan yang buat camni...
sO gadis~gadis bertudung
lelaki macho
dan kanak-kanak yang mempunyai bakat terpendam dan ingin mencube
apa lagi tunggu jOm jOin !

dan ini gambar yang saya ingin pertaruhkan..
bOlehkan?

12 lewd c0mments:

Hannah Talent said...

good job dear~

promote kat kwn2 laen ek :)

~diaNe~ said...

hehe thnks dear~

Ok Ok nO prOblemO dear..

Anisa said...

cntik:)

~diaNe~ said...

thnks anisa...

noname said...

good luck babe !!! <3

~diaNe~ said...

syu~
thnks darl..

nieja said...

wah
masuk contest lagi.
gudluck babe!

~diaNe~ said...

nieja~
hehe...
dOakan i tau...

Melz said...

good luck keh :) hehe

Mr ProPiTo said...

wah.. macam model...hehe

semoga berjaya.. :)

propito harapkan yang terbaik for u..kikiki

Mashii said...

goodluck dear!!Mimshin Yatoha..(>_~)

~diaNe~ said...

thnks to all yang wish...