BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 5, 2010

tak ada tajuk

Hari ni dah masuk minggu ke 2 aku start kuliah.
tanpa kawan2 perempuan .
hah? camna tue...
takpa2 ada kawan baru..hehe
sOrry kawan2 lama, ape2 pun kOranglah yang terbest.
lambat dOwh nak abih belajar..
bile aku merungut chenta hati mesti kata.
"rileks yang, lagi 4 bulan jer pun, pejam celik pejam celik abih dah aih"
hmm...dOk pejam celik pejam celik dah nie b Oii...tak abih2 pun...
new year aritu aku balik celebrate new year.
huh???
takde maknenye celebrate new year dalam bus.
dah masuk tahun 2010 dah kan...cepat nya...
umOq makin banyak nie...sabaq sat...sabaq sat....
chenta hati kata nak antaq rOmbOngan 1 januari 2011.
yahOOO!!!
erk? [malu jer la]
hehe....takpa2..
dOakan aku kuat semangat nak menghabiskan semester akhir
dan berusaha menjadi engineer yang berjaya...
hehe...nak siap g kelas.....
assalamualaikum...

4 lewd c0mments:

apends said...

so now mcm mana???dah jd tunangan org ka????tahniah....sowey la kalu ros lambat tau....semoga impian acap nak jd engineer yg sukses dmakbolkan....study smart dear...

~OWNer~ said...

apends~
tunangan Orang?
belOm lagi la apends...
rezeki belOm ke arah itu...
nak tunggu apends ngn baein lepaih dulu...
hehe...nanti ade rezeki dna jemput lar...
chenta hari tak kata apa lg nih...haih...
tak sabaq...
wahahaha...

apends said...

eh acap..dlm klas ko x pompuan???biaq betoi...it's ok dear yg penting kwn dgn suma org kan...cayala acap

Mashii said...

sama la kita..klu masuk kelas tu laki jer ramai..nak wat camna...